Over mij

Mijn foto
ik ga me eerst even voorstellen.vanaf mijn geboorte is mijn naam Elly. Ben getrouwd met een lieve man,samen hebben wij een zoon , kl.zoon en kl.dochter.Vier dagen per week werk ik in m,n kapsalon ,pas op m,n kl.kinderen.sport een uurtje per week en ook mijn hobby,s natuurlijk.......... Oke we.zijn inmiddels weer een aantal maanden verder ben nu gestopt met werken en sporten maar wel meer tijd voor mijn hobby,s

dinsdag 25 februari 2014

Jurkje met kraaltjes.

Top weer vandaag mijn man kreeg de kriebels en is de tuin ingedoken maar ik kon het niet laten om even  wat op mijn blog te zetten .een jurkje dit keer .Ik heb nog zoveel poppen met blote lijfjes daar moet wat aangedaan worden dit keer een groen jurkje met kraaltjes opgeborduurd
 Ligt ze er niet tevreden bij half in het zonnetje







Geniet van het zonnetje en lieve groetjes .
 

3 opmerkingen:

  1. O, wat is dit schattig!! Heel mooi gebreid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je dat jurkje helemaal zelf gebreid?
    ik sta perplex, wat is het een mooi jurkje geworden!
    oh, en Pauline houd van poppen
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal zelf Mieke en er volgen nog meer poppen als de kleertjes af zijn groetjes

      Verwijderen