Over mij

Mijn foto
ik ga me eerst even voorstellen.vanaf mijn geboorte is mijn naam Elly. Ben getrouwd met een lieve man,samen hebben wij een zoon , kl.zoon en kl.dochter.Vier dagen per week werk ik in m,n kapsalon ,pas op m,n kl.kinderen.sport een uurtje per week en ook mijn hobby,s natuurlijk.......... Oke we.zijn inmiddels weer een aantal maanden verder ben nu gestopt met werken en sporten maar wel meer tijd voor mijn hobby,s

dinsdag 4 februari 2014

Schaar hangertje

Zo dat is lang geleden dat ik mijn creativiteit op het blog heb gezet ,4 november ,oke maar dat wil niet zeggen dat ik niets gedaan heb hoor ,veel geborduurd en een workshop bij borduurblad (kraaltjes borduren)gevolgt . Altijd weer een  gezellige dag en  goed verzorgt, deze keer hebben we een hangertje voor aan een schaartje gemaakt ,wat een gepriegel maar het is me gelukt .ik hoop dat jullie de kraaltjes op de foto's terug kunnen zien.


 

 
 
 





Zo nu ga ik maar even aan mijn volgende taak beginnen de kerstverlichting buiten opruimen ik laat ze altijd  hangen tot eind  januari wel zo gezellig toch ?
Volgende keer laat ik jullie weer een stukje borduur werk zien,dat schiet ook al weer lekker op.
Lieve groetjes Elly
 

1 opmerking:

  1. nou, nou, zeg!
    wat een werk, maar wel verschrikkelijk mooi!
    hier kan je echt trots op zijn, (dat ben je waarschijnlijk ook qua tijd dat het je gekost heeft hahahaha)
    ja, laat eens wat borduurwerk zien, je bent met van die mooie grote werkstukken bezig.
    ben echt benieuwd hoe die opschieten/ er uit zien.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen